<< Previous 1 2 Next >>
О Б Я В Я В А - Публичен търг с явно наддаване за продажбата на общински имоти
|
|
09 Sep 2015 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А - Публичен търг с явно наддаване за продажбата на маломерни общински имоти
|
|
09 Sep 2015 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А - Публичен търг с явно наддаване за продажбата на маломерни общински имоти
|
|
09 Sep 2015 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА
|
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 28.08.2015 год. /петък/ от 10:00 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по бюджет и финанси. - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянната комисия по здравеопазване и социални дейности. - Постоянна комисия по образование, религия и спорт. Заседанието на постоянните комисии ще се проведе в заседателната зала на 4 етаж.
На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 31.08.2015 год. /понеделник/ от 10:00 часа, свиквам редовно заседание на общински съвет – гр. Главиница в заседателната зала - етаж 2 на Общински съвет при следния проекто – дневен ред: 1. Разглеждане на докладна записка относно Предоставяне на информация за текущото изпълнение на бюджета на Община Главиница към 30.06.2015 год. Внася: Кметът на общината 2. Разглеждане на докладна записка относно Издаване на запис на заповед от Община Главиница в полза на Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, за обезпечаване на авансово плащане по Договор №348 от 19.06.2014 год. за реализация на проект „Ремонт и реконструкция на сграда на народно читалище Христо Ботев – 1940 и създаване на център за регионален туризъм, експониране на местно природно и културно наследство в ПИ 15031.501.460, гр. Главиница, общ. Главиница. .........
|
24 Aug 2015 от Администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
О Б Я В Я В А
КОНКУРС, открит със заповед № 1334 /10.08.2015г. на кмета на Община Главиница за отдаване под наем на недвижими имоти – земеделски земи от общинския поземлен фонд в землището на Община Главиница, съгласно приложен списък и конкурсни условия: 1. Участниците в конкурса да са регистрирани като земеделски производители, да притежават регистриран животновъден обект с брой регистрирани животни, съгласно публичен Регистър на фермите за производство на краве мляко, актуален към 31.08.2015год.; 2. Поемане на задължение от участниците за отглеждане на едногодишни житно зърнени фуражни култури; 3. Кандидатите могат да участват за площ земеделска земя / в дка / в пропорционалност: 3.1 . Съотношение 1:1 на броя регистрирани млечни крави, съгласно удостоверение, издадено от БАБХ. 3.2 . Съотношение 1:10 на броя на регистрираните овце, съгласно удостоверение, издадено от БАБХ. 4. Допустимото отклонение е в размер на 10%. Независимо от допустимото отклонение, при липса на имот, отговарящ на изискванията за пропорционалност, кандидатът може да кандидатства за имот с площ най-близко отговаряща на изискванията.
Конкурсът ще се проведе на 11.09.2015 год. от 14,00 часа, Заседателна зала IV етаж в сградата на Община Главиница. В конкурсната документация се съдържа информация за изискванията към конкурса, документите, които следва да се представят, както и описания на показателите, които ще се оценяват и начина на оценяване. Оглед на имотите се извършва при съгласуване на график със специалист „Земи“ от Община Главиница. Документацията се закупува от Информационният център на община Главиница в срок до 04.09.2015 г., 16,30 часа. Цената на конкурсната документация е 10,00 лв. Подаването на предложенията се извършва в Информационният център срок до 04.09.2015 г.,., 16,30 часа. За неотдадените земи се провежда втори конкурс на 18.09.2015год. Участниците в първия конкурс не закупуват нови документи, а само подават заявление и ценово предложение в срок до 17.09.2015 г. За участници, които не са се явявали на първия конкурс, документи се закупуват и подават в периода до 17.09.2015 г., 16,30 часа от Информационния център в Община Главиница.
СВАЛИ ОБЯВА и СПИСЪК ->obiava_spisak_zemi2015.doc |
10 Aug 2015 от Общинска администрация |
|
|
СЪОБЩЕНИЕ-
|
СЪОБЩЕНИЕ
Община Главиница Ви уведомява, че е открила процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на глава осма "а", във връзка с чл. 14, ал. 4, т. 2 от Законa за обществените поръчки с предмет: „"Избор на проектант за изработване на работен проект за рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Главиница, обекти: 1. "Път SLS 2025/ІІ-21 Тутракан – Зафирово/Косара от км 0+000 до км 2+270.00"; 2. "Път SLS 1026/ІІІ-235, Главиница – Зафирово/Сокол – Дичево – Коларово/ІІ – 21 от км 0+000 до км 3+865.00" и 3."Път SLS 3028/ІІІ-235 Подлес – Главиница – СУПЦ – 0+000 до 0+950.00" за кандидатстване на Община Главиница по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи".
Заинтересованите лица могат да се запознаят и получат пълния пакет на документация за участие на интернет-страницата на Възложителя – „Профил на купувача”- http://sop.bg/glavinitsa-177/ |
07 Aug 2015 от Общинска администрация |
|
|
Обява - Публичен търг с явно наддаване за продажбата на общински имоти
|
О Б Я В Я В А
Публичен търг с явно наддаване за продажбата на общински имоти:
• Урегулиран поземлен имот УПИ XVI-306 в кв.19 с площ 1531кв.м. по плана на с.Суходол, общ.Главиница в размер на 3 258,00лв. без ДДС, / 3909,60лв. с ДДС/, като купувачът следва да заплати и разноски по сделката в размер на 75,00лв. Данъчната оценка на имота е 3 049,80лв., съгласно удостоверение № 6902001042/18.06.2015г. от отдел «МДТ» при община Главиница;
Търгът да се проведе на 11.09.2015г. от 14,00ч. в заседателната зала на община Главиница – ІV етаж. Стъпка на наддаване – 10% от първоначалната тръжна цена за съответният имот. Депозит за участие - 10% (от началната цена), следва да бъде внесен с платежно нареждане по сметка на община Главиница: BG 07IORT80473360005500, до 16,00часа 10.09.2015г. Тръжната документация се получава от Център за информация и услуги на Община Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 10,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00ч. на 10.09.2015г. Оглед на имотите се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжните книжа. Заявление за участие в търга се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 10.09.2015г. При неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 18.09.2015г. на същото място и при същите условия.
Допълнителна информация на тел. 086362128 |
07 Aug 2015 от Общинска администрация |
|
|
Заповед №1307 / 03.08.2015 - публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински поземлени имоти.
|
З А П О В Е Д № 1307 03.08.2015г.
гр.Главиница
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА и Глава ІІ от Наредбата №27 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество
З А П О В Я Д В А М
Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински поземлени имоти:
Свали ЗАПОВЕД от ТУК->ZAP_OtkrivTarg_У4ИЛИЩНИ_Zemi_2015.doc . |
05 Aug 2015 от Общинска администрация |
|
|
ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ
|
ПОКАНА ЗА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ
Община Главиница – бенефициент по Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2014 кани всички заинтересовани страни на пресконференция за представяне на проект „Съвременна и компетентна администрация на община Главиница”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-108/12.08.2014 год. Събитието ще се проведе на 12.08.2015 год. (сряда) от 11:00 часа в заседателната зала на Общински съвет гр. Главиница ет. 2. Пресконференцията е за реализираните дейности по проекта, чиято основна цел е подобряване на ефективността на работа в общината чрез провеждане на специализирани обучения за повишаване на квалификацията и професионалната компетентност на общинските служители. Проекта се изпълнява в рамките на Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14.
|
05 Aug 2015 от Администрация |
|
|
Обява - публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на общински недвижим имот „Физкултурен салон”
|
О Б Я В Я В А
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на общински недвижим имот „Физкултурен салон” с площ 80,00кв., обособена част от сграда „Училище” , със ЗП - 1382,72кв.м., построена в имот № 501 по плана на с.Черногор, общ.Главиница. АОС № 167/12.2.2001г. Помещението ще се ползва съобразно предназначението му за склад за съхранение на селскостопанска продукция. Търгът да се проведе на 04.09.2015г. от 14.00часа в заседателната зала на общината – ІV етаж. Срок на наемното отношение – 3 години. Първоначална наемна месечна цена – 48,00лв. без ДДС. Стъпка на наддаване – 10% от първоначалната месечна наемна цена. Депозитът за участие в търга е в размер на 10% от годишната цена в размер на 57,00лв. се внася с платежно нареждане по сметка на общината BG 07IORT80473360005500, всеки работен ден до16,00часа на 03.09.2015г. Цената на комплект тръжна документация е 10,00лв. се заплаща в брой в касата на общината до 16.00часа на 03.09.2015г. Комплектът тръжна документация се получава от Център за информация и услуги срещу представяне на документ за платена цена . Оглед на обекта се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжна документация до 03.09.2015г. Заявление за участие се подават всеки работен ден до 16.00часа на 03.09.2015г. Повторен търг при неявяване на кандидати ще се проведе на 11.09.2015г. при същите условия.
|
01 Aug 2015 от Общинска администрация |
|
|
ЗАПОВЕД №1239 / 22.07.2015 r.
|
СВАЛИ ЗАПОВЕД ОТ ТУК->ZapovedN1239_2015g.pdf |
24 Jul 2015 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|