<< Previous 1 2 Next >>
ПОКАНА ЗА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ
|
Община Главиница – бенефициент по Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2014 кани всички заинтересовани страни на пресконференция за представяне на проект „Съвременна и компетентна администрация на община Главиница”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-108/12.08.2014 год. Събитието ще се проведе на 23.09.2014 год. (вторник) от 13:00 часа в заседателната зала на Общински съвет гр. Главиница ет. 2. ....
|
17 Sep 2014 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1515 /15.09.2014
|
|
15 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1509 /12.09.2014
|
|
15 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
РЕШЕНИЯ ОТ ЗАСЕДАНИЕ №36 НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
|
По първа точка от дневния ред – Удостояване със звание „Почетен знак” за принос в развитието на Община Главиница.
РЕШЕНИЕ № 326 На основание чл.21, ал.1, т.22 от ЗМСМА и чл.5, ал.1, т.20 от ПОДОСГНКВОА, общински съвет Главиница, област Силистра
РЕШИ:
1. Присъжда „Почетен знак – „Едностранен плакет” на Община Главиница на г-н Димитър Костадинов Димитров за принос в развитието на Община Главиница. 2. Кметът на Община Главиница на тържествената церемония да връчи „Почетния знак” – „Едностранен плакет” на г-н Димитър Костадинов Димитров. 3. Името да бъде вписано в Почетната книга на гр. Главиница, обл. Силистра. 4. Решението на Общински съвет да се огласи чрез вестник „Тутракански глас”.
-> Решения на Общински съвет от заседание №36 / 05.09.2014г. |
12 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ПОЗЕМЛЕНИ ИМОТИ
|
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ПОЗЕМЛЕНИ ИМОТИ , както следва:
СВАЛИ СПИСЪК от ТУК -> OBIAVA_TARG_NAEM_OPF_09_2014.doc
Търгът ще се проведе на 02.10.2014г. от 10,00 часа в заседателната зала на общината – ІV етаж. Срок на наемното отношение – 3 години. Първоначална годишна наемна цена, съгласно Решение на ОбС № 142/13.11.2012г. е в размер на 50,00лв./дка. Депозитът за участие в търга в размер на ( 10% от първоначалната наемана цена за съответния имот), се внася в касата на община всеки работен ден до 16,00часа на 01.10.2014г. Цената на комплект тръжна документация е 10,00лв. Цената се заплаща в брой в касата на общината до 16.00часа на 01.10.2014г. Комплектът тръжна документация се получава от Център за информация и услуги срещу представяне на документ за платена цена . Оглед на обекта се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжна документация до 01.10.2014г. Заявление за участие се подават всеки работен ден до 16.00часа на 01.10.2014г. Повторен търг при неявяване на кандидати ще се проведе на 09.10.2014г. при същите условия. |
11 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А - Публичен търг с явно наддаване за продажба
|
О Б Я В Я В А
Публичен търг с явно наддаване за продажбата на: - Урегулиран поземлен имот УПИ І-127 кв.17 с площ 9136кв.м. заедно с построена в него двуетажна масивна сграда - бивше „Училище” със застроена площ – 340,80кв.м. по плана на с.Коларово с начална тръжна цена – 49 926,98лв. с ДДС. АОС № 3046/11.07.2012г. Търгът ще се проведе на 30.09.2014г. от 15,30ч. в заседателната зала на общината – ІV етаж. Депозит за участие - 10% (от началната тръжна цена), следва да бъде внесен в касата на общината до 16,00часа 29.09.2014г. Тръжната документация се получава от Център за информация и услуги на Община Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 10,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00ч. на 29.09.2014г. Оглед на имота се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжните книжа. Заявление за участие в търга се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 29.09.2014г. При неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 07.10.2014г. на същото място и при същите условия.
Допълнителна информация на телефон 086362128 . |
02 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А - Публичен търг с явно наддаване за продажбата на общински имоти
|
О Б Я В Я В А
Публичен търг с явно наддаване за продажбата на общински имоти: • Урегулиран поземлен имот УПИ ХІІІ-399 кв.24 с площ 3120кв.м. по плана на с.Стефан Караджа общ.Главиница с начална тръжна цена 13 160,00лв. без ДДС, /15 792,00/лв. с ДДС/. АОС № 2157/14.11.2008г. • Урегулиран поземлен имот УПИ ХІІІ-400 кв.37 с площ 1160кв.м. по плана на с.Стефан Караджа общ.Главиница с начална тръжна цена 4895,00лв. без ДДС, /5874,00лв. с ДДС/. АОС № 2158/14.11.2008г. Търгът ще се проведе на 30.09.2014г. от 15,30ч. в заседателната зала на община Главиница – ІV етаж. Депозит за участие - 10% (от началната цена), следва да бъде внесен в касата на общината до 16,00часа 29.09.2014г. Тръжната документация се получава от Център за информация и услуги на Община Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 10,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00ч. на 29.09.2014г. Оглед на имотите се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжните книжа. Заявление за участие в търга се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 29.09.2014г. При неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 07.10.2014г. на същото място и при същите условия.
Допълнителна информация на тел.086362128 . |
02 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д №1431 /01.09.2014 г.Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ
|
З А П О В Е Д
№1431 /01.09.2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 16, ал. 8 във вр. с чл. 16, ал. 4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ :
НАРЕЖДАМ:
Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА”
........
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
Относно : Поискано на 10 .09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА”
Отговор на основани чл. 29 от ЗОП
1- OP_zapoved_N1431_OtgovorZapitvane_1.doc 2- OP_zapoved_N1431_razrez.fasadi.pdf
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
Относно :Поискано на 10 .09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА”
Отговор на основани чл. 29 от ЗОП
1- OP_zapoved_N1431_OtgovorZapitvane_2.doc
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
Относно :Поискано на 17 .09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА” Отговор на основани чл. 29 от ЗОП
1- OP_zapoved_N1431_OtgovorZapitvane_3.zip
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
Относно : Поискано на 19 .09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА”
1-OP_zapoved_N1431_OtgovorZapitvane_4.zip
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
1-ПРОТОКОЛ №1 - OP_ZapN1431_protokol_1.pdf 2-ПРОТОКОЛ №2 -OP_zapoved_N1431_protokol_2.doc 3-ПРОТОКОЛ №3 -OP_zapoved_N1431_protokol_3.doc 4-ПРОТОКОЛ №4 -OP_zapoved_N1431_protokol_4.doc 5-РЕШЕНИЕ -OP_zapoved_N1431_RESHENIE_IZPALNITEL.pdf . |
01 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1432 /01.09.2014 г. Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ
|
З А П О В Е Д
№ 1432 /01.09.2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 16, ал. 8 във вр. с чл. 16, ал. 4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ :
НАРЕЖДАМ:
Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ. ГЛАВИНИЦА
...............
До всички заинтересовани лица
Относно :Поискано на 04.09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ. ГЛАВИНИЦА Отговор на основаниe чл. 29 от ЗОП
ОТГОВОР 1->OP_Zap1432_Zapitvane1_kniga(2).doc
До всички заинтересовани лица
1- ПРОТОКОЛ 1 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_1.pdf 2- ПРОТОКОЛ 2 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_2.pdf 3- ПРОТОКОЛ 3 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_3.pdf 4- ПРОТОКОЛ 4 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_4.pdf 5- ПРОТОКОЛ 5 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_5.pdf 6- РЕШЕНИЕ №0162/05.02.2015- OP_Zap1432_reshenie_0165_05_02_2015.pdf . |
01 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА ЗА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ
|
Община Главиница – бенефициент по Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2014 кани всички заинтересовани страни на пресконференция за представяне на проект „Съвременна и компетентна администрация на община Главиница”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-108/12.08.2014 год. Събитието ще се проведе на 04.09.2014 год. (четвъртък) от 13:00 часа в заседателната зала на Общински съвет гр. Главиница ет. 2. |
29 Aug 2014 от Администрация |
|
|
ПОКАНА
|
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 05.09.2014 год. /петък/ от 09:30 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по бюджет и финанси. - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянната комисия по здравеопазване и социални дейности. - Постоянна комисия по образование, религия и спорт. Заседанието на постоянните комисии ще се проведе в заседателната зала на 2 етаж.
На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 05.09.2014 год. /петък/ свиквам ........ |
29 Aug 2014 от Администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|