<< Previous 1 2 Next >>
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
|
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
24.09.2013г, гр.Главиница
На основание чл.7, т.1 и чл.14, ал.4 от ЗОП, община Главиница гр.Главиница ул. „Витоша“ № 44, отправя покана за възлагане на обществена поръчка по реда на глава осма "а" от ЗОП с предмет “Строително ремонтни работи" с обособени позиции: Обособена позиция 1. „Ремонт кухня ДСП гр.Главиница” с прогнозна стойност – 10000лв. (десет хиляди лева) с ДДС; Обособена позиция 2.„Ремонт отводнителен канал с.Сокол” с прогнозна стойност – 10000лв. (десет хиляди лева); Обособена позиция 3.„Ремонт читалище с.Богданци” с прогнозна стойност – 5 280 лв. (пет хиляди и двеста и осемдесет лева ); Обособена позиция 4.„Ремонт читалище с.Зафирово” с прогнозна стойност – 3470лв. (три хиляди четиристотин и седемдесет лева); Обособена позиция 5.„Ремонт покрив сватбен салон с.Калугерене” с прогнозна стойност – 3720 лв. (три хиляди седемстотин и двадесет лева); Обособена позиция 6.„Тоалетна с.Суходол” с прогнозна стойност – 3 000лв. (три хиляди лева); Обособена позиция 7.„Сградни отклонения ул.Дунав и ул.Хр.Ботев” – 5бр. с прогнозна стойност – 10 000лв. (десет хиляди лева); Обособена позиция 8.„Ремонт здравна служба” с.Сокол с прогнозна стойност 3872 лв. (три хиляди осемстотин седемдесет и два лева); Р Е Ш И Х: 1. Откривам обществена поръчка чрез „Публична покана” с предмет: “Строително ремонтни работи"; 2. Одобрявам публичната покана за възлагане на доставката по реда на глава осма "а" от ЗОП; 3. Критерий за избор на изпълнител – най-ниска цена; 4. Срок за получаване на офертите – до 02.10. 2013 година от 10,00ч., „Център за информация и услуги”, ет.1, ул.”Витоша” №44, „Административна сграда 1”; 5. Одобрявам документацията за участие в обществена поръчка по т.1
ВЪЗЛОЖИТЕЛ .....п/п..... КМЕТ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА: Хюсеин Хамди
Свали документация от ТУК->Stroiteln_remont_09_2013.zip . |
24 Sep 2013 от Общинска администрация |
|
|
Р Е Ш Е Н И Е
|
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 22/ 04.09.2013 ГОДИНА
По втора точка от дневния ред – Заповед №.2374 от 27.08.2013 г.на Министъра на земеделието и храните за определяне на периода за прием на заявления за подпомагане по Мярка 321„Основни услуги за населението и икономиката на селските райони” по ПРСР 2007-2013г.по реда на Наредба №25 от 29 юли 2008 г.з за инвестиции, свързани със строителство, реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински пътища и мостове, строителство на нови пътища и с реконструкция/рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения, с начална дата 09.09.2013 г., и крайна дата 20.09.2013 г.
РЕШЕНИЕ № 215 На основание чл. 21, ал. 1, т. 10 и т. 24, и чл.27, ал.4 и ал.5 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, Общинският съвет гр. Главиница, обл. Силистра
|
12 Sep 2013 от Администрация |
|
|
ПОКАНА
|
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 16.09.2013 год. /понеделник/ от 14:00 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по бюджет и финанси. - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянната комисия по здравеопазване и социални дейности. - Постоянна комисия по образование, религия и спорт. Заседанието на постоянните комисии ще се проведе в заседателната зала на 4 етаж. На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 19.09.2013 год. /четвъртък/ от 14:00 часа, свиквам редовно заседание на общински съвет – гр. Главиница в заседателната зала - етаж 2 на Общински съвет при следния проекто – дневен ред: Полагане на клетва от нов общински съветник.
1. Разглеждане на докладна записка относно Избиране на нови членове в постоянните комисии на Общински съвет. Внася: Председател ОбС 2. Разглеждане на докладна записка относно Информация за текущото изпълнение на бюджета на Община Главиница за първото шестмесечие на 2013 год. .........
|
12 Sep 2013 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д №1808/02.09.2013г.
|
З А П О В Е Д
№1808/02.09.2013г.
Гр. Главиница
За възлагане на обществена поръчка по реда на Глава Осма ”а” от ЗОП
На основание 44. ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.4, чл.101 а от Глава осма „а” на ЗОП
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия: 1.Предмет на поръчката : „Извършване на специализиран превоз на ученици до 16-годишна възраст и на деца подлежащи на задължително обучение през учебната 2013/2014 година по утвърдени маршрутни разписания на територията на община Главиница както следва: 1. Главиница - Зарица - Звенимир– Главиница – 92 км. 2. Главиница – Зебил – Вълкан -Листец – Главиница – 96 км. 3. Главиница – Подлес- Главиница – 12 км. 4. Главиница – Падина – Ножарево – Калугерене – Главиница – 32 км. 5. Главиница – Калугерене – Главиница – 6 км. 6. Главиница – Коларово – Зафирово – Дичево –Сокол – Суходол - Бащино – Главиница – 56 км. 7. Зафирово – Коларово – Зафирово – 28 км. 8. Зафирово – Косара – Богданци – Зафирово – 72 км. 2.Ориентировъчна стойност на поръчката 61 398 лв. (Шестдесет и една хиляди триста деветдесет и осем лв. и 00ст) без ДДС 3.Критерий за оценка е „най-ниска предложена цена” 4.Място и срок за изпълнение на поръчката: Община Главиница, ул.Витоша №44, краен срок 15 юни 2014г. 5.Гаранции: 5.1 Гаранция за участие в процедурата /парична сума или банкова гаранция/ по поръчката – 613,98лв. (Шестстотин и тринадесет лв. и 98ст.) се внася в сметката на Община Главиница, IBAN BG04IORT73793360005500 при ТБ Инвестбанк АД Русе. 5.2 Гаранция за изпълнение – 2% от договорената стойност се внася по същата сметка. Условията и сроковете за задържане на гаранцията се уреждат съгласно действащото в страната законодателство. 6.Поканата да се изготви съгласно изискванията на чл.101б от ЗОП. 7.Място и срок за подаване на офертите: 12.09.2013г., 15:30часа в Общинска Администрация – Център за информация и услуги. 8.Място и срок за разглеждане на офертите: 12.09.2013г., 16.00 часа в Оперативна зала на Община Главиница ет.2 Офертите да се изготвят на български език и да включат ценовото предложение със Спецификация по маршрути по Образец и всички изисквани документи, посочени в поканата. 9.Срок на валидност на офертите: Не по-малко от 45 ( четиридесет и пет ) календарни дни от крайният срок за подаване на офертите. 10.Длъжностни лица, които да получат, разгледат и оценят офертите: - Ирена Русчева – юрист – Председател - Ведиха Юдаим – началник Управление „Образование” - Росица Спасова – гл.счетоводител на Управление „Образование” -резервен член – Николина Мицова – главен специалист
След получаване, разглеждане и оценяване на офертите, лицата да съставят протокол съгласно чл.101г, ал.3 от ЗОП.
Препис на заповедта да се връчи на длъжностните лица за сведение и изпълнение.
КМЕТ: ……п/п……….. /Хюсеин Хамди /
Свали документация от ТУК>ZapN1808_02_09_2013.zip |
02 Sep 2013 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА
|
На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 04.09.2013 год. /сряда/ от 08:30 часа, свиквам извънредно заседание на общински съвет – гр. Главиница в заседателната зала на Общински съвет при следния проекто – дневен ред: .......
|
02 Sep 2013 от Администрация |
|
|
О Б Я В А
|
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина за времето от 18.11.2013 г. до 14.12.2013 г. в 61-ва механизирана бригада – Карлово и 2-ра механизирана бригада – Стара Загора.
1. Със заповед № ОХ-552/05.08.2013 г. на министъра на отбраната на Република България е разкрита процедура по обявяване на войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански, средни или висши училища, във военни формирования от Сухопътните войски, както следва: ........
|
02 Sep 2013 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д №1790/29.08.2013г.
|
З А П О В Е Д
№1790/29.08.2013г.
Забележка : Със Заповед 1807/02.09.2013г. на Кмета на Община Главиница - на основание чл.39, ал.1, т.6 от ЗОП, Процедурата за възлагане на обществената поръчка е прекратена . Обявена е нова процедура за същата . |
29 Aug 2013 от Общинска администрация |
|
|
Актуализирана транспортна схема от квотата на Община Главиница
|
№ маршрутно разписание маршрут часове на тръгване Сс – 04-008 Главиница – Силистра 13:00 – 16:30 часа Сс – 04-002 Бащино – Силистра 07:00 – 14:30 часа Сс – 04-003 Падина – Силистра - Падина 07:15 – 14:00 часа Сс – 04-007 Вълкан – Главиница - Дулово 07:10 – 11:50 часа |
14 Aug 2013 от Администрация |
|
|
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 21/ 24.07.2013 ГОДИНА
|
Препис - извлечение!
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 21/ 24.07.2013 ГОДИНА
По първа точка от дневния ред – Приемане годишен анализ на дейностите и финансов отчет на Народните читалища в Община Главиница.
РЕШЕНИЕ № 203 На основание чл. 21, ал.1, т.23 от ЗМСМА и чл.26а, ал.4 от ЗНЧ, Общинският съвет гр. Главиница, обл. Силистра Р Е Ш И:
Приема Годишен анализ на дейностите и годишен финансов отчет за 2012 год. на читалищата в Община Главиница.
................................... |
02 Aug 2013 от Администрация |
|
|
ПРЕССЪОБЩЕНИЕ
|
На 02.08.2013 год. /петък/ от 11:00 часа ще се проведе пресконференция в сградата на община Главиница, на която ще бъде обявен старта на проект по Оперативна програма Административен капацитет, за "Повишаване на капацитета на служителите на община Главиница чрез инвестиции в обучения". На пресконференцията ще присъства г-н Хюсеин Хамди - кмет на община Главиница и гости. |
30 Jul 2013 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1503 /23.07.2013г
|
З А П О В Е Д
№ 1503 /23.07.2013г. гр. Главиница
За възлагане на обществена поръчка по реда на Глава Осма ”а” от ЗОП
На основание 44. ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.3 от Закона за обществените поръчки , във връзка със сключен договор рег. № А12-22-80 от 11.06.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” съфинансирана от ЕС чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД, приоритетна ос II “ УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, подприоритет 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”, бюджетна линия- BG051PO002/12/2.2-07 и необходимостта от изпълнение на Дейност 2 и Дейност 4 от проекта : НАРЕЖДАМ:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия:
1. Предмет на поръчката: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №А12-22-80/11.06.2013г. „Повишаване на капацитета на служителите на Община Главиница чрез инвестиции в обучения”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”;
2. Стойност на поръчката: Максималната стойност на поръчката е 53 166.67 лв. (петдесет и три хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки), без ДДС. 3. Критерият за оценка е „ икономически най-изгодна оферта”,съгласно приложената към документацията методика;
4. Място и срок за изпълнение на поръчката : На територията на Р. България за срок от 9 (девет) месеца от момента на сключването на договора за възлагане на обществената поръчка ;
5.Поканата да се изготви съгласно изискванията на чл. 101б от ЗОП;
6. Място за подаване на офертите: Общинска администрация гр. Главиница - Център за информация и услуги;
7. Срок за подаване на офертите: час: 10:30 дата: 01.08.2013 г.
8. Място и срок за разглеждане на офертите: час: 11:00, дата: 01.08.2013г. , в заседателната зала на общината, етаж II
Офертите да бъдат изготвени на български език. Да включват Техническо, Ценово предложение. За последните да се изготвят образци, както и на всички документи , посочени в поканата.
9.Срок на валидност на офертите: 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.
10. Длъжностни лица, които да съберат, разгледат и оценят офертите:
1. Ирeна Русчева – Юрист 2. Севинч Даил – ст. сп. Деловодител - информатор 3. Селим Садула - гл. сп. ЕППВОП
След получаването , разглеждане и оценяване на офертите, лицата да съставят протокол съгласно чл.101г , ал. 2 от ЗОП
Кмет на Община: ..........п/п............. /Хюсеин Хамди/
Свали документация от ТУК>pokana_zop_N1503_23_07_2013.rar |
23 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
Обява за провеждане на конкурс
|
Свали документация от Tук->ObiavaKonkurs2013_1.zip |
23 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|