<< Previous 1 2 Next >>
З А П О В Е Д №1790/29.08.2013г.
|
З А П О В Е Д
№1790/29.08.2013г.
Забележка : Със Заповед 1807/02.09.2013г. на Кмета на Община Главиница - на основание чл.39, ал.1, т.6 от ЗОП, Процедурата за възлагане на обществената поръчка е прекратена . Обявена е нова процедура за същата . |
29 Aug 2013 от Общинска администрация |
|
|
Актуализирана транспортна схема от квотата на Община Главиница
|
№ маршрутно разписание маршрут часове на тръгване Сс – 04-008 Главиница – Силистра 13:00 – 16:30 часа Сс – 04-002 Бащино – Силистра 07:00 – 14:30 часа Сс – 04-003 Падина – Силистра - Падина 07:15 – 14:00 часа Сс – 04-007 Вълкан – Главиница - Дулово 07:10 – 11:50 часа |
14 Aug 2013 от Администрация |
|
|
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 21/ 24.07.2013 ГОДИНА
|
Препис - извлечение!
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 21/ 24.07.2013 ГОДИНА
По първа точка от дневния ред – Приемане годишен анализ на дейностите и финансов отчет на Народните читалища в Община Главиница.
РЕШЕНИЕ № 203 На основание чл. 21, ал.1, т.23 от ЗМСМА и чл.26а, ал.4 от ЗНЧ, Общинският съвет гр. Главиница, обл. Силистра Р Е Ш И:
Приема Годишен анализ на дейностите и годишен финансов отчет за 2012 год. на читалищата в Община Главиница.
................................... |
02 Aug 2013 от Администрация |
|
|
ПРЕССЪОБЩЕНИЕ
|
На 02.08.2013 год. /петък/ от 11:00 часа ще се проведе пресконференция в сградата на община Главиница, на която ще бъде обявен старта на проект по Оперативна програма Административен капацитет, за "Повишаване на капацитета на служителите на община Главиница чрез инвестиции в обучения". На пресконференцията ще присъства г-н Хюсеин Хамди - кмет на община Главиница и гости. |
30 Jul 2013 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1503 /23.07.2013г
|
З А П О В Е Д
№ 1503 /23.07.2013г. гр. Главиница
За възлагане на обществена поръчка по реда на Глава Осма ”а” от ЗОП
На основание 44. ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.3 от Закона за обществените поръчки , във връзка със сключен договор рег. № А12-22-80 от 11.06.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” съфинансирана от ЕС чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД, приоритетна ос II “ УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, подприоритет 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”, бюджетна линия- BG051PO002/12/2.2-07 и необходимостта от изпълнение на Дейност 2 и Дейност 4 от проекта : НАРЕЖДАМ:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия:
1. Предмет на поръчката: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №А12-22-80/11.06.2013г. „Повишаване на капацитета на служителите на Община Главиница чрез инвестиции в обучения”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”;
2. Стойност на поръчката: Максималната стойност на поръчката е 53 166.67 лв. (петдесет и три хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки), без ДДС. 3. Критерият за оценка е „ икономически най-изгодна оферта”,съгласно приложената към документацията методика;
4. Място и срок за изпълнение на поръчката : На територията на Р. България за срок от 9 (девет) месеца от момента на сключването на договора за възлагане на обществената поръчка ;
5.Поканата да се изготви съгласно изискванията на чл. 101б от ЗОП;
6. Място за подаване на офертите: Общинска администрация гр. Главиница - Център за информация и услуги;
7. Срок за подаване на офертите: час: 10:30 дата: 01.08.2013 г.
8. Място и срок за разглеждане на офертите: час: 11:00, дата: 01.08.2013г. , в заседателната зала на общината, етаж II
Офертите да бъдат изготвени на български език. Да включват Техническо, Ценово предложение. За последните да се изготвят образци, както и на всички документи , посочени в поканата.
9.Срок на валидност на офертите: 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.
10. Длъжностни лица, които да съберат, разгледат и оценят офертите:
1. Ирeна Русчева – Юрист 2. Севинч Даил – ст. сп. Деловодител - информатор 3. Селим Садула - гл. сп. ЕППВОП
След получаването , разглеждане и оценяване на офертите, лицата да съставят протокол съгласно чл.101г , ал. 2 от ЗОП
Кмет на Община: ..........п/п............. /Хюсеин Хамди/
Свали документация от ТУК>pokana_zop_N1503_23_07_2013.rar |
23 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
Обява за провеждане на конкурс
|

Свали документация от Tук->ObiavaKonkurs2013_1.zip |
23 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
Обществена поръчка
|
Oбществена поръчка „ Доставка на 1 брой употребяван комбиниран колесни багер товарач” за нуждите на Общинско предприятие „Общински имоти и комунални дейности” ”-гр.Главиница
Свали Документация от ТУК->ObshP_kol_bager_2013_0.zip |
18 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА
|
ПОКАНА
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 22.07.2013 год. /понеделник/ от 15:00 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянна комисия по образование, религия и спорт. Заседанието на постоянните комисии ще се проведе в заседателната зала на 4 етаж. На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 24.07.2013 год. /сряда/ от 15:00 часа, свиквам редовно заседание на общински съвет – гр. Главиница в заседателната зала - етаж 2 на Общински съвет при следния проекто – дневен ред: 1. Разглеждане на докладна записка относно Приемане годишен анализ на дейностите и финансов отчет на Народните читалища в Община Главиница. Внася: Кметът на общината 2. Разглеждане на докладна записка относно Разрешаване на маломерни и слети паралелки в общинските училища за учебната 2013/2014 г. Внася: Кметът на общината 3. Разглеждане на докладна записка относно Актуализиране Списъка на средищните училища от Община Главиница за учебната 2013/2014 год. |
12 Jul 2013 от Администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1446/12.07.2013 г.
|
За възлагане на обществена поръчка по реда на Глава Осма ”а” от ЗОП
На основание 44. ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.3 от Закона за обществените поръчки , във връзка със сключен договор рег. № А12-22-80 от 11.06.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” съфинансирана от ЕС чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД, приоритетна ос II “ УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, подприоритет 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”, бюджетна линия- BG051PO002/12/2.2-07 и необходимостта от изпълнение на Дейност 2 и Дейност 4 от проекта :
НАРЕЖДАМ:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия:
1. Предмет на поръчката: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №А12-22-80/11.06.2013г. „Повишаване на капацитета на служителите на Община Главиница чрез инвестиции в обучения”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”; 2. Стойност на поръчката: Максималната стойност на поръчката е 53 166.67 лв. (петдесет и три хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки), без ДДС. 3. Критерият за оценка е „ икономически най-изгодна оферта”, съгласно приложената към документацията методика; 4. Място и срок за изпълнение на поръчката : На територията на Р. България за срок от 9 (девет) месеца от момента на сключването на договора за възлагане на обществената поръчка ; 5.Поканата да се изготви съгласно изискванията на чл. 101б от ЗОП; 6. Място за подаване на офертите: Общинска администрация гр. Главиница - Център за информация и услуги; 7. Срок за подаване на офертите: час: 10:00 дата: 22.07.2013 г. 8. Място и срок за разглеждане на офертите: час: 10:30, дата: 22.07.2013г. , в заседателната зала на общината, етаж II
Офертите да бъдат изготвени на български език. Да включват Техническо, Ценово предложение. За последните да се изготвят образци, както и на всички документи , посочени в поканата.
9.Срок на валидност на офертите: 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.
10. Длъжностни лица, които да съберат, разгледат и оценят офертите: 1. Ирина Русчева – Юрист 2. Севинч Даил – ст. сп. Деловодител - информатор 3. Селим Садула - гл. сп. ЕППВОП
След получаването , разглеждане и оценяване на офертите, лицата да съставят протокол съгласно чл.101г , ал. 2 от ЗОП
Кмет на Община: .......п/п......... /Хюсеин Хамди/
Свали документация от ТУК->pokana_zapN1446_12_07_2013.rar |
12 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1388
|
З А П О В Е Д
№ 1388
гр.Главиница, 05.07.2013г
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА , чл.14, ал.3, т.2 и Глава осма «а» от ЗОП
ЗАПОВЯДВАМ:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия: 1.Предмет на поръчката: „Ремонт и поддържане на улично осветление на територията на Община Главиница”, при следните условия: 2. Ориентировъчна стойност на поръчката: 31 000лв. без ДДС или 37 200лв. с ДДС 3. Критерият за оценка е „икономически най-изгодна оферта”, съгласно приложената към документацията методика. 4. Място и срок за изпълнение на поръчката: Община Главиница , ул.”Витоша” №44, краен срок до 01.08.2014г. 5. Гаранция за участие в размер на 150 лв. се внася по сметка на Община Главиница IBAN BG 04IORT73793360005500 при „Инвестбанк” АД клон Русе. Гаранция за изпълнение на – 2% от договорената стойност. Условията и сроковете за задържането или освобождаването на гаранцията се уреждат, съгласно действащото в страната законодателство. 6. Поканата да се изготви съгласно изискванията на чл.101б от ЗОП. 7. Място и срок за подаване на офертите 17.07.2013г., 12,00часа в Общинска администрация – Център за информация и услуги. 8. Място и срок за разглеждане на офертите – 17.07.2013г., 15,00часа в заседателната зала на общината – етаж ІІ. Офертите да се изготвят на български език. Да включват Техническо, Ценово предложение (за които да се изготвят образци) и всички изсквани документи, посочени в поканата. 9. Срок на валидност на офертите Не по-малко от 120 (сто е двадесет) календарни дни от крайния срок за предаване на офертите. 10. Длъжностни лица, които да съберат, разгледат и оценят офертите: След събиране, разглеждане и оценяване на офертите, лицата да съставят протокол съгласно чл.101г, ал.3 от ЗОП.
КМЕТ НА ОБЩИНА : ........................... /ХЮСЕИН ХАМДИ/ ВП/
Свали документация от ТУК->ZapovedN1388_07_2013.zip |
05 Jul 2013 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА-Обществена поръчка
|
РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЧНА МРЕЖА В ГР.ГЛАВИНИЦА, ОБЩ.ГЛАВИНИЦА,ОБЛ.СИЛИСТРА
Свали документация от ТУК->obsht_por_2013_06_14.zip |
14 Jun 2013 от Общинска администрация |
|
|
РЕШЕНИЯ_197_202
|
Препис - извлечение!
Р Е Ш Е Н И Е НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ГРАД ГЛАВИНИЦА, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, ВЗЕТИ НА ЗАСЕДАНИЕ С ПРОТОКОЛ № 20/ 27.05.2013 ГОДИНА
По първа точка от дневния ред – Избиране на нов член в Постоянна комисия на Общински съвет. РЕШЕНИЕ № 197 На основание чл. 21, ал.1, т.1 от ЗМСМА, Общински съвет град Главиница, област Силистра Р Е Ш И :
Общински съвет гр. Главиница, обл. Силистра избира нов член на Постоянна комисия по бюджет и финанси – Сейфи Лютфи Салим.
По втора точка от дневния ред – Осигуряване на дърва за огрев на ветераните от войните и техните наследници. РЕШЕНИЕ № 198 На основание чл.21, ал.1, т.23 от ЗМСМА, Общински съвет град Главиница, област Силистра Р Е Ш И:
1. Дава съгласието си кмета на Община Главиница да предвиди по 7 куб. м. дърва за огрев безплатно на 10 човека по списък, която е неразделна част от решението. 2. Товаро – разтоварните дейности и транспортните разходи да бъдат за сметка на Общината. ................
|
10 Jun 2013 от Администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|