<< Previous 1 2 Next >>
З А П О В Е Д № 0051
|
З А П О В Е Д
№ 0051 гр. Главиница, 08.01.2013 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 52, ал. 1 от Наредба №3 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, чл. 112, ал. 1, т. 1, чл. 114, ал. 1, във връзка с чл. 95, ал. 1 от Закона за горите, чл. 5, ал. 1, т. 1, чл. 49, ал. 1, т. 2, и чл. 65, ал.1 и ал. 2, чл. 53, ал. 1, ал. 2 от Наредба за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти и решение № 150 от протокол №15 от заседание на 18.12.2012 г.
Н А Р Е Ж Д А М :
1. Да се проведе търг за продажба на стояща дървесина на корен в обекти от горските територии на община Главиница, както следва:
Свали Заповед от ТУК->Zap51_Darv_targ_2013.rar |
10 Jan 2013 от Общинска администрация |
|
|
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ НА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ - 2013 год.,ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧИТАЛИЩНАТА ДЕЙНОСТ В ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА ЗА 2013 Г.
|
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ НА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ - 2013 год.
СВАЛИ от ТУК->godishna_programa_os_2013.doc
ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧИТАЛИЩНАТА ДЕЙНОСТ В ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА ЗА 2013 Г.
СВАЛИ от ТУК->programa_za_razvitie_na_chital_deyn2013.pdf |
10 Jan 2013 от Общинска администрация |
|
|
Публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка - Доставка на канцеларски материали, хартия, формуляри и офис консумативи за нуждите на община Главиница и звената на бюджтна издръжка за 2013г.
|
ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Главиница
ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: Доставка на канцеларски материали, хартия, формуляри и офис консумативи за нуждите на Община Главиница и звената на бюджетна издръжка за 2013г.”
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: По населени места: гр.Главиница, с.Черногор, с.Калугерене, с.Ножарево, с.Сокол, с.Дичево, с.Суходол, с.Звенимир, с.Листец, с.Зебил, с.Зафирово, с.Малък Преславец, с.Богданци, с.Стефан Караджа и с.Коларово.
Свали документация: - от ТУК->obsht_por_dostavka_na_kanc_mat_2013.zip |
07 Jan 2013 от Общинска администрация |
|
|
Годишен план за ползване на дървесина на Община Главиница за 2013г.
|
Годишен план за ползване на дървесина на Община Главиница за 2013г.
Свали от ТУК->god_plan_za_polz_darvecina_2013.pdf |
04 Jan 2013 от Общинска администрация |
|
|
Проект! ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ НА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ ЗА 2013 год.
|
Проект!
ГОДИШНА ПРОГРАМА
ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ НА
ОБЩИНСКАСОБСТВЕНОСТ ЗА 2013 год.
І. Продажба на
имоти и вещи по чл.35, ал.1 и чл.42,ал.2 от ЗОС.
1. Продажба на сгради, части от сгради,
помещения и УПИ |
27 Dec 2012 от Общинска администрация |
|
|
ПУБЛИЧНО ОБСЪЖДАНЕ НА ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА РАЗПОРЕЖДАНЕ С ИМОТИ – ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ ЗА 2013г.
|
ПУБЛИЧНО ОБСЪЖДАНЕ НА ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА РАЗПОРЕЖДАНЕ С ИМОТИ – ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ ЗА 2013г.
П О К А Н А
На основание разпоредбата на чл.8, ал.10 от Закона за общинската собственост, чл.4, ал.3 от Наредба №3 на ОбС Главиница за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Кметът на община Главиница, кани жителите на общината за ПУБЛИЧНО ОБСЪЖДАНЕ НА ГОДИШНАТА ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИУЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ С ИМОТИ – ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ за 2013год., което ще се проведе на 18.01.2013г. (петък) от 16.00ч. в заседателната зала на общината –гр.Главиница, ул.”Витоша” №44, етаж ІV.
27.12.2012г.
|
27 Dec 2012 от Общинска администрация |
|
|
Процедурата за избор на изпълнител, осъществи доставки на течни горива и масла за образователни и социални заведения
|
Р Е Ш Е Н И Е
№ 4296/06.12.2012г.
Във връзка с нуждата от процедурата за избор на изпълнител, осъществи доставки на течни горива и масла за образователни и социални заведения , финансирани от общинския бюджет за 2013г., в качеството си на възложител по реда на чл. 7, ал. 1, т. 1 и чл.14,ал.3, т.2 от ЗОП и на основание чл.16, ал.8, чл.25, ал.1 и ал.2 и чл.64 от Закон за обществени поръчки
О Т К Р И В А М :
Процедура за възлагане на обществена поръчка със следните параметри: 1. Обект на обществената поръчка : „ Доставка на течни горива и масла за нуждите на заведенията, финасирани от бюджета на Община Главиница за 2013г 2. Наименование, адрес, телефон, факс, ел.адрес и лице за контаки: – Община Главиница, област Силистра, ул.”Витоша” №44, тел.086362040; факс 086362258; е-mail: obshtina@glavinica.bg; лице за контакти: Васил Петров. 3. Вид на процедурата – открита процедура. 4. Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) : Горива - 09100000 5. По обособени позиции, както следва: ПОЗИЦИЯ № 1: „Дизелово гориво за МПС”, код СРV - 09134200; ПОЗИЦИЯ № 2: „Безоловен бензин”, код СРV - 09132100; ПОЗИЦИЯ №3: „Газ пропан и бутан” , код CPV – 09122000; ПОЗИЦИЯ № 4: „Горивни масла ”, код СРV - 09135110; 6. ...............................
Свали документация от ТУК->Procedura_goriva_2013.zip
|
14 Dec 2012 от Общинска администрация |
|
|
Процедурата за избор на изпълнител, който да осъществи доставка на хранителни продукти за образователни и социални заведения
|
Р Е Ш Е Н И Е
№ 4295/06.12.2012г.
Във връзка с нуждата от процедурата за избор на изпълнител, който да осъществи доставка на хранителни продукти за образователни и социални заведения , финансирани от общинския бюджет за сезон 2012/2013г. , в качеството си на възложител по реда на чл. 7, ал. 1, т. 1 и чл.14, ал.3, т.2 и на основание чл.25, ал.1 и ал.2 и чл.64 от Закон за обществени поръчки
О Т К Р И В А М :
Процедура за възлагане на обществена поръчка със следните параметри: 1. Обект на обществената поръчка :"Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, Център от семеен тип за настаняване на деца- с.Малък Преславец, СУПЦ гр.Главиница на територията на община Главиница.” 2. Правно и фактическо основание – чл. 7, ал. 1, т. 1 и чл.14,ал.3, т.2 от ЗОП и на основание чл.25, ал.1 и ал.2 и чл.64 от ЗОП, както и необходимост от избор на изпълнител на обществена поръчка с идентичен предмет, поради изтичане на срока на договора с настоящия изпълнител. 3. Вид на процедурата – открита процедура. 4. Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) : 15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15800000, 15810000, 15500000, 03220000, 15870000 5. По обособени позиции, както следва: ПОЗИЦИЯ № 1: „Месо, месни продукти и риба”; ПОЗИЦИЯ № 2: „Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти”; ПОЗИЦИЯ № 3: „Пресни и сухи плодове и зеленчуци”; ПОЗИЦИЯ № 4: „Консервирани хранителни продукти и напитки”; ПОЗИЦИЯ № 5: „Шоколадови, захарни изделия, подправки и други”; ПОЗИЦИЯ № 6: „Хляб и хлебни изделия” 6..............
Свали Документация от ТУК->Procedura_Hrani_2013.zip
|
14 Dec 2012 от Общинска администрация |
|
|
ПОКАНА ЗА ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
|
ПОКАНА
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 17.12.2012 год. /понеделник/ от 15:00 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по бюджет и финанси. - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянната комисия по здравеопазване и социални дейности. - Постоянната комисия по образование, религия и спорт. Заседанието ще се проведе в заседателната зала на 4 етаж.
На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 18.12.2012 год. /вторник/ от
14:00 часа, свиквам редовно заседание на общински съвет – гр. Главиница в
заседателната зала на Общински съвет при следния проекто – дневен ред: 1.
Разглеждане на докладна записка относно актуализация на поименния
списък за капиталови разходи, финансиран с целеви средства. Внася: Кметът на общината 2. Разглеждане на докладна записка относно промени по Закона за управление на отпадъците. Внася: Кметът на общината 3. Разглеждане на докладна записка относно приемане на декларация за достъп до спорт в Община Главиница. Внася: Кметът на общината 4.
Разглеждане на докладна записка относно Кандидатстване на община
Главиница за финансиране по ОП „Развитие на човешките ресурси”, схема BG
051PO001-5.2.13 „Живот в общността” по приоритетна ос 5: „Социално
включване и насърчаване на социална икономика”, област на интервенция
5.2. „Социални услуги за превенция на социалното изключване и
преодоляване на неговите последици”. Внася: Кметът на общината 5. ...................... |
11 Dec 2012 от Общински съвет |
|
|
Публична покана за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на 1 брой нов колесни трактор с мощност до 90 к.с. за нуждите на Общинско предприятие „Общински имоти и комунални дейности"
|
Публична покана за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на 1 брой нов колесни трактор с мощност до 90 к.с. за нуждите на Общинско предприятие „Общински имоти и комунални дейности”
Свали документация от ТУК-> Publ_Pok_Tr_2012_12_04.zip |
04 Dec 2012 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|