<< Previous 1 2 Next >>
ПОКАНА ЗА ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
|
ПОКАНА
На основание чл.49, ал.1, т.2 от ЗМСМА на 12.11.2012 год. /понеделник/ от 13:00 часа, свиквам заседание на: - Постоянната комисия по бюджет и финанси. - Постоянната комисия по стопанските дейности, екология и транспорт. - Постоянната комисия по здравеопазване и социални дейности. - Постоянната комисия по образование, религия и спорт. - Постоянната комисия за предотвратяване на конфликт на интереси. Заседанието ще се проведе в заседателната зала на 4 етаж.
На основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА на 13.11.2012 год. /вторник/ от 14:00 часа, свиквам редовно заседание на общински съвет – гр. Главиница в заседателната зала на Общински съвет при следния проекто – дневен ред:
1. Отчет за дейността на общински съвет гр. Главиница и неговите комисии за периода 10.11.2011 год. – 26.10.2012 год. Внася: Председател ОбС 2. Разглеждане на докладна записка относно изменение на Правилника и дейността на Общински съвет – Главиница, във връзка с промяна на чл.34, ал.2 от ЗМСМА. Внася: Председател ОбС 3. Разглеждане на докладна записка относно актуализация на общинския бюджет Внася: Кметът на общината 4. Разглеждане на докладна записка относно възлагане на превози за пътници по утвърдена транспортна схема от квотата на Община Главиница. Внася: Кметът на общината 5. ................... |
06 Nov 2012 от Общински съвет |
|
|
З А П О В Е Д № 3051 /31.10.2012
|
|
01 Nov 2012 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 3004 - процедура за избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: "Изготвяне на технологичен план за първоначално залесяване на неземеделски земи в землището на Община Главиница".
|
З А П О В Е Д № 3004 гр. Главиница, 25.10.2012 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 4, чл. 101а и сл. от Закона за обществените поръчки:
Н А Р Е Ж Д А М
1. Откривам процедура за избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: "Изготвяне на технологичен план за първоначално залесяване на неземеделски земи в землището на Община Главиница". 2. Правно и фактическо основание за откриване на процедурата: чл.14, ал. 4, чл. 101а и сл. от Закона за обществените поръчки. 3. Общи изисквания към технологичният план.
Свали документация от ТУК->ZapovedN3004_25_10_2012.zip . |
25 Oct 2012 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 3003 - процедура за избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: «Изготвяне на инвестиционни проекти - работна фаза за обекти
|
З А П О В Е Д № 3003 гр. Главиница, 25.10.2012 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 4, чл. 101а и сл. от Закона за обществените поръчки:
Н А Р Е Ж Д А М
1. Откривам процедура за избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: «Изготвяне на инвестиционни проекти - работна фаза за обекти: 1.“Реконструкция на водоизточник/язовир/ и изграждане на площадка за противопожарни нужди в имот № 001076,землище на с.Сокол, община Главиница. 2. .“Реконструкция на водоизточник /язовир/ и изграждане на площадка за противопожарни нужди в имот № 001077,землище на с.Сокол, община Главиница.
Свали документация от ТУК->ZapovedN3003_25_10_2012.zip . |
25 Oct 2012 от Общинска администрация |
|
|
Oткрит конкурс за възлагане на дейности –механизирана подготовка на почвата за залесяване
|
З А П О В Е Д № 2042
гр. Главиница, 16.10.2012 г.
На основание чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 10, ал. 1, т. 7, чл. 12, ал. 1, чл. 15, ал. 3 и ал. 4 от Наредба за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост и за ползването на дървесина Н А Р Е Ж Д А М :
1. Да се проведе открит конкурс за възлагане на дейности –механизирана подготовка на почвата за залесяване, включващо: механизирано почистване на площите от издънки, изкореняване на пънове от топола и акация с изкоренител, избутване на изкоренени пънове, риголване и подравняване след риголване, в подотдели: 119-6 и 119-7 в землището на с. Суходол, с обща площ за извършване на дейността от 31 дка. 2. Определям начална цена за обекта в размер на 6735,00 лева / шест хиляди седемстотин тридесет и пет/ лева без ДДС. 3. Определям гаранция за участие, в размер на 200,00 /двеста/ лева, която се заплаща по набирателната банкова сметка на община Главиница - IBAN: BG04IORT73793360005500, BIC код: IORTSS банка, Инвест банк гр. Русе до 30.10.2012 г. включително. 4. Срокът за изпълнение на дейността: механизирана подготовка на почвата за залесяване е до 30.11.2012 г. включително. 5. Цената на документите за конкурса е в размер на 30,00 лева /тридесет лева/ без ДДС и се заплаща в брой в касата на общината. Същите се закупуват всеки работен ден до 30.10.2012 г. от 08:00 часа до 16:00 часа в сградата на община Главиница. 6. Оглед на обекта може да се извършва всеки работен ден до 30.10.2012 г. от 08:00 до 16:00 часа, след предварителна заявка в община Главиница и след представяне на документ за закупени конкурсни книжа. 7. ................................
Свали ДОКУМЕНТАЦИЯ от ТУК->lkd_obsht_glavinitsa_10_2012.rar |
18 Oct 2012 от Общинска администрация |
|
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Зимно поддържане и снегопочистване на общински и местни пътища ” за период от 12 месеца.
|
Р Е Ш Е Н И Е
№ 1997
гр.Главиница , 08.10.2012 г.
Във връзка с нуждата от процедурата за избор на изпълнител, който да осъществи зимно поддържане, снегопочистване, опесъчаване на общинската пътна мрежа на територията на Община Главиница през експлоатационния зимен сезон 2012/2013г., с оглед осигуряване на нормални условия на живот на населението и безопасност при движение по пътищата на територията, по задание приложено към документацията, Община Главиница, в качеството си на възложител по реда на чл. 7, ал. 1, т. 1 и чл.14,ал.3, т.2 от ЗОП и на основание чл.25, ал.1 и ал.2 и чл.64 от Закон за обществени поръчки, реших да
1.Да бъде проведена ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Зимно поддържане и снегопочистване на общински и местни пътища ” за период от 12 месеца. Код на обекта на поръчката, съгласно номенклатурата на класификатора на обществени поръчки – 90600000; Средствата за изпълнение на поръчката се осигуряват от бюджета на Община Главиница и одобрени средства от Републиканския бюджет за зимен сезон 2012/2013г. ................................... ................................... 14. Място и срок за получаване на документацията: Всеки работен ден от 8.00 ч.- 12.00 ч. и от 13.00- 17.00 ч. до 02.11.12 год. в Община Главиница, ул. „Витоша” № 44. Комплектът документи за участие в поръчката може да бъде изпратен чрез куриерска служба за сметка на участника, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс и информация относно: наименование на обекта на поръчката, данни за издаване на фактура, точен адрес и лице за получаване на документацията, телефон и факс.
15. Място и срок за подаване на офертите: Офертите се подават всеки работен ден от 08.00-17.00 ч. в сградата на Община Главиница, ул. „Витоша” №44, Център за информация и услуги на гражданите до 12.00 ч. на 12.11.2012 год.
16.Място, дата и час на отваряне на офертите: Предложенията на кандидатите ще бъдат разгледани и оценявани на 12.11.2012 год. от 14.00 ч. в заседателната зала на Община Главиница, ул. „Витоша” №44.
17. Цената на документацията: 12 лв. (дванадесет лева) с включен ДДС, платими в касата на Община Главиница или по банков път: IBAN BG 04IORT73793360005500 при „Инвестбанк” АД клон гр.Русе.
18.Длъжностни лица, отговарящи за подготовката на процедурата:
Васил Петров - Директор дирекция „Специализирана администрация” в Община Главиница.
Свали ЦЯЛАТА ДОКУМЕНТАЦИЯ ОТ ТУК->Obsht_porachka_zim_pod_2012_2013.zip |
09 Oct 2012 от Общинска администрация |
|
|
Маломерни имоти от ОПФ по чл.7 от Наредба №19 за отдаване под наем
|
Маломерни имоти от ОПФ по чл.7 от Наредба №19 за отдаване под наем за една стопанска година , без търг или конкурс
Свали списък от ТУК-> SPISAK_IMOTI_NAEM_2012_2013.doc |
04 Oct 2012 от Общинска администрация |
|
|
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ПОЗЕМЛЕНИ ИМОТИ
|
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ПОЗЕМЛЕНИ ИМОТИ , както следва: ....................... .......................
Търгът ще се проведе на 15.10.2012г. от 14,00 часа в заседателната зала на общината – ІІ етаж. Срок на наемното отношение – 3 години. Първоначална месечна наемна цена, съгласно Решение на ОбС № 389/30.05.2011г. е в размер на 30,00лв./дка. Депозитът за участие в търга в размер на ( 10% от първоначалната наемана цена за съответния имот), се внася в касата на община всеки работен ден до 16,00часа на 12.10.2012г. Цената на комплект тръжна документация е 10,00лв. Цената се заплаща в брой в касата на общината до 16.00часа на 12.10.2012г. Комплектът тръжна документация се получава от Център за информация и услуги срещу представяне на документ за платена цена . Оглед на обекта се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжна документация до 12.10.2012г. Заявление за участие се подават всеки работен ден до 16.00часа на 12.10.2012г. Повторен търг при неявяване на кандидати ще се проведе на 22.10.2012г. при същите условия.
Свали документа от ТУК-> OBIAVA_TARG_U4ILI6N_ZEMI_2012.pdf |
26 Sep 2012 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Next >>
Архив на Новините
|
|