.
З А П О В Е Д № 1432 /01.09.2014 г. Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ
|
З А П О В Е Д
№ 1432 /01.09.2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 16, ал. 8 във вр. с чл. 16, ал. 4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ :
НАРЕЖДАМ:
Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ. ГЛАВИНИЦА
...............
До всички заинтересовани лица
Относно :Поискано на 04.09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ „РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ-1940” И СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛЕН ТУРИЗЪМ, ЕКСПОНИРАНЕ НА МЕСТНО ПРИРОДНО И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО В ПИ 15031.501.460, ГР. ГЛАВИНИЦА, ОБЩ. ГЛАВИНИЦА Отговор на основаниe чл. 29 от ЗОП
ОТГОВОР 1->OP_Zap1432_Zapitvane1_kniga(2).doc
До всички заинтересовани лица
1- ПРОТОКОЛ 1 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_1.pdf 2- ПРОТОКОЛ 2 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_2.pdf 3- ПРОТОКОЛ 3 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_3.pdf 4- ПРОТОКОЛ 4 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_4.pdf 5- ПРОТОКОЛ 5 - OP_Zap1432_01.09.2014_protokol_5.pdf 6- РЕШЕНИЕ №0162/05.02.2015- OP_Zap1432_reshenie_0165_05_02_2015.pdf . |
01 Sep 2014 от Общинска администрация |
|
|
ДО ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА ЗА ОТДАВАНЕ НА КОНЦЕСИЯ НА ЯЗОВИР - ПУБЛИЧНА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ В МЕСТНОСТТА „АМЗОВА КУРИЯ”
|
ДО ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА ЗА ОТДАВАНЕ НА КОНЦЕСИЯ НА ЯЗОВИР - ПУБЛИЧНА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ В МЕСТНОСТТА „АМЗОВА КУРИЯ”, ПРЕДСТАВЛЯВАЩ ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 001049 ПО КАРТАТА НА ВЪЗСТАНОВЕНАТА СОБСТВЕНОСТ НА С. ЗАФИРОВО, С ПЛОЩ 76,570 ДКА, ПРИ ГРАНИЦИ: ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 001050 – ПАСИЩЕ, МЕРА И ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 001041 – ПОЛСКИ ПЪТ
Уважаеми г-да,
Предвид статуса на входираната в КЗК жалба от „ВЕН-РОС“ ООД с № ВХР-1928-05.08.2014, и неуваженото искане за налагане на временна мярка, Ви уведомяваме, че отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници по горепосочената процедура ще се състои на 27.08.2014 г. от 10:30 часа в Заседателната зала в сградата на Община Главиница.
Кмет: _______п________ Хюсеин Хамди |
22 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО РЕДА И УСЛОВИЯТА НА ГЛАВА 8 “А” ОТ ЗОП ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА УСЛУГА С ПРЕДМЕТ:
Ремонт и поддържане на улично осветление на територията на Община Главиница” .......................................
СВАЛИ ПУБЛИЧНА ПОКАНА И ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
1: OP_Remon_podr_ulich_osvetlenie2014.zip
ПРОТОКОЛ №1 *OP_Protokol_1_Remon_podr_ulich_osvetlenie2014.pdf . |
21 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО РЕДА НА ГЛАВА8А ОТ ЗОП С ПРЕДМЕТ:
„Извършване на специализиран превоз на ученици до 16-годишна възраст и на деца подлежащи на задължително обучение през учебната 2014/2015 година по утвърдени маршрутни разписания на територията на община Главиница както следва: ....
СВАЛИ ПУБЛИЧНА ПОКАНА И ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
1: OP_SpecializiranPrevozNaDeca2014_2015.zip
ПРОТОКОЛ №1 *OP_Protokol_1_SpecializiranPrevozNaDeca2014_2015.pdf . |
21 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 1312/15.08.2014 г.
|
ОБЩИНА-ГЛАВИНИЦА З А П О В Е Д
№ 1312/15.08.2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 16, ал. 8 във вр. с чл. 16, ал. 4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ :
НАРЕЖДАМ:
Откривам процедура за възлагане на Обществена поръчка – открита процедура, за възлагане изпълнението на строителство, с предмет: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
Мотиви за избор: Строителството ще се осъществява по одобренa каличествена сметка. Въз основа на количествените сметки е определена прогнозна стойност на обществената поръчка, а именно: 393 834,00 лева лева без ДДС. Като взех в предвид, че прогнозната стойност на поръчката е над праговете на чл. 14, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки и че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, поради което не са налице условията и предпоставките за провеждане на процедура на договаряне с покана, считам че обществената поръчка следва да бъде възложена по реда на Закона за обществените поръчки, чрез процедура „Открита процедура”:
ОДОБРЯВАМ:
1. Обявление за откриване на обществената поръчка 2. Документацията за участие и провеждане на процедура „Открита процедура” за възлагане изпълнение на строителство: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
Решението и обявлението за обществената поръчка, изготвени съгласно задължителните образци на Агенцията по обществени поръчки, да се изпратят за вписване в Регистъра на обществените поръчки. Препис от заповедта ми да се връчи на длъжностните лица за сведение и изпълнение
………………п……………….. Кмет на Община Главиница
СВАЛИ ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ТУК: 1: OP_2014_Zap1312_obiavlenie.pdf 2: OP_2014_Zap1312_smetishte-new.doc 3: OP_2014_Zap1312_Resh_Promqna.pdf
До всички заинтересовани лица
Относно : Поискано на 26.08.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
ОТГОВОР 1->OP_2014_Zap1312_otgovor_zapitvane_1.doc
До всички заинтересовани лица
Относно : Поискано на 29.08.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
ОТГОВОР 2->OP_2014_Zap1312_otgovor_zapitvane_2.doc
До всички заинтересовани лица
Относно :Поискано на 11.09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
ОТГОВОР 3->OP_2014_Zap1312_otgovor_zapitvane_3.doc.zip
До всички заинтересовани лица
Относно :Поискано на 16.09.2014 г. писмено разяснение по документацията за участие в ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВО С ПРЕДМЕТ: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .
ОТГОВОР 4-> OP_2014_Zap1312_otgovor_zapitvane_4.zip
До всички заинтересовани лица
1- ПРОТОКОЛ 1 - OP_2014_Zap1312_prokol_1.pdf 2- ПРОТОКОЛ 2-3 - OP_2014_Zap1312_prokol_2_3.pdf 3- РЕШЕНИЕ : OP_2014_Zap1312_reshenie_izpalnitel_N1859_19_11_2014.pdf . |
15 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
Р Е Ш Е Н И Е № 1308/14.08.2014 г., Прекратявам процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет : "Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница",
|
Р Е Ш Е Н И Е № 1308/14.08.2014 г.
На основание чл.44, ал. 2 от ЗМСМА и чл. 39, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки Н А Р Е Ж Д А М : І. Прекратявам процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет : "Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 223, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/223/00273. , открита с Решение №1265 от 05.08.2014 г. II. Правно основание за прекратяване: чл. 39, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) – установени нарушения при откриването и, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата. III. Мотиви за прекратяване С Решение № 1279 от 07.08.2014 г. на кмета на община Главиница , издадено на основание чл. 27а, ал.3 от ЗОП във вр. с чл. 27а, ал.1от ЗОП са извършени промени за отстраняване на технически грешки в обявлението на обществената поръчка и документацията за участие . Същото е публикувано в РОП на 07.08.2014 г. и в Профила на купувача на Възложителя. Съгласно разпоредбата на чл. 27а, ал. 5 от ЗОП с горецитирано решение е определен и нов срок за получаване на офертите - 19.08.2014 г. , чийто срок е по-кратък от първоначално обявения – 19.09.2014 г. Налице е нарушение, което не може да бъде отстранено и което съответно противоречи на императивните норми на Закона за обществените поръчки – чл. 27а, ал. 5 от ЗОП и чл.64, ал. 1и ал. 3 от ЗОП . . Към настоящия момент (14/08/2014 г.) е невъзможно извършването на промени в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие с цел осигуряване на законосъобразност на процедурата и отстраняване на пропуски, съгласно дадената от законодателя възможност за промяна по реда на чл. 27а от ЗОП, тъй като извършването на промени се допуска при спазването на строги ограничения.Изрично в текста чл. 27а , ал.1 и е упоменато, че Възложителят може да направи по собствена инициатива еднократно промени в обявлението и/или документацията на обществената поръчка. Дори и да има постъпили сигнали за нередност по отношение на допуснатата грешка от страна на заинтересовани лица , възложителят няма да може да отстрани нередностите , защото той веднъж се е възползвал от правната възможност да публикува решение за промяна, предвидена в чл. 27а от ЗОП Невъзможно е горепосоченото нарушение, да бъдат отстраненo чрез даване на разяснения по реда на чл. 29 от ЗОП , тъй като това ще бъде по същество промяна в основния елементи на посочената процедура (срокът за получаване на офертите) и съответно не само нарушаване на редица разпоредби на ЗОП, но и ще наруши основните му принципи, визирани в чл.2, ал. 1: „1. Публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация;”. Ето защо на основание чл. 39, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) – „установени нарушения при откриването й, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата” същата следва да бъде прекратена. ІV. В изпълнение разпоредбата на чл. 39, ал.3 от ЗОП настоящото решение за прекратяване на обществената поръчка да се изпрати за публикуване в Регистъра за обществени поръчки при Агенцията за обществени поръчки и да се публикува на сайта на община Главиница- в Профила на купувача . За настоящото решение да бъдат уведомени и всички заинтересовани лица направили запитвания с искане на разяснения. V. Настоящото решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията, в 10-дневен срок от получаването й. ВЪЗЛОЖИТЕЛ:………/П/……….. Хюсеин Хамди Кмет на община Главиница
Свали документ от ТУК-> 2014_prekratqvane_reshenie1308.pdf |
14 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
Промяна-Процедура за възлагане на Обществена поръчка – открита процедура, за възлагане изпълнението на услуга, с предмет: "Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница"
|

Свали документация от ТУК->ДОКУМЕНТАЦИЯ |
08 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ
ЗА ПРОДАЖБАТА на урегулиран позеумлен имот УПИ ХVІІ кв.1 с площ 1200кв.м. по плана на с.Вълкан с
начална тръжна цена в размер на 2840,00лв. без ДДС /3408,00лв.
с ДДС/.
Търгът ще се проведе на 09.09.2014г. от 15,30часа в заседателната зала на община Главиница – ІV етаж.
Депозит за участие - 10% (от началната цена), следва
да бъде внесен в касата на общината до 16,00часа на 08.09.2014г.
Тръжната документация се получава от Център
за информация и услуги на Община
Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 10,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00часа на 08.09.2014г.
Оглед на имота се извършва всеки работен ден, след
закупуване на тръжните книжа.
Заявление за участие в търга
се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 08.09.2014г.
При неявяване на кандидати, повторен
търг да се проведе на 16.09.2014г. на същото
място и при същите условия.
Допълнителна
информация на тел.086362128 |
08 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ПРОДАЖБАТА на движимо имущество „Фуражомелка 32 чука”, в сграда „Фуражомелка” , находяща се в бившия стопански двор на с.Бащино общ.Главиница , с начална тръжна цена в размер на 510,00лв. без ДДС / 612,00лв. с ДДС/. Търгът ще се проведе на 09.09.2014г. от 15,30ч. в заседателната зала на община Главиница – ІV етаж. Депозит за участие - 10% (от началната цена), следва да бъде внесен в касата на общината до 16,00часа 08.09.2014г. Тръжната документация се получава от Център за информация и услуги на Община Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 10,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00ч. на 08.09.2014г. Оглед на движимато имущество се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжните книжа. Заявление за участие в търга се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 08.09.2014г. При неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 16.09.2014г. на същото място и при същите условия.
Допълнителна информация на тел.086362128
|
08 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧЕН ТЪРГ С ЯВНО НАДДАВАНЕ ЗА ПРОДАЖБАТА НА МАЛОМЕРНИ ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ в землището на с. СУХОДОЛ, както следва:
...........................................................................................
СВАЛИ ОБЯВА ОТ ТУК->Obiava_TARG_malomerni_SUHODOL_2014_.doc |
08 Aug 2014 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 Next >>
|
|