.
Публична покана за обществена поръчка
|
Публична покана за обществена поръчка
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Доставка на дидактични материали и спортни стоки за нуждите на Община Главиница
Документацията за участие е публично достъпна .
Свали от ТУК->Zap_pokana_N_0936_14_06_2012.zip |
19 Jun 2012 от Общинска администрация |
|
|
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
|
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
На основание чл. 101 а и 101 б от Глава осма. „а” ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЧРЕЗ ПУБЛИЧНА ПОКАНА От ЗОП (ДВ, БР. 93 ОТ 2011 г., В СИЛА ОТ 26.02.2012 Г.)
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
На основание чл.101 а, 101 б от ЗОП, в изпълнение препоръка в писмо с Изх. № 1002-437/11.05.2012 г. на ГД СФМОП към МОМН и Заповед №0936/14.06.2012 г. на Хюсеин Хамди- Кмет, Община Главиница кани всички заинтересовани лица, отговарящи на долу посочените изисквания, да участват в процедура по подбор на оферти, както следва:
1. Предмет на процедурата: „Доставка на дидактични материали и спортни стоки за нуждите на Община Главиница във връзка с изпълнение Договор по проект BG051PO001 – 4.1.03-0047 ”Цветята и децата са различни, слънцето – едно за всички” по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.1.03 ”Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система” по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”
2. Правно основание: Глава VІІІ а от ЗОП, чл.101 а, 101 б, в изпълнение препоръка в писмо с Изх. № 1002-437/11.05.2012 г. на ГД СФМОП към МОМН и Заповед №0936/14.06.2012 г. на Хюсеин Хамди- Кмет на Община Главиница
3. Срок за изпълнение на поръчката: до 10 (десет) дни от датата на заявката от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
4. Наименование и адрес на Възложителя: Община Главиница, ул. Витоша №44
5. Описание на поръчката: „Доставка на дидактични материали и спортни стоки за нуждите на Община Главиница във връзка с изпълнение Договор по проект BG051PO001 – 4.1.03-0047 ”Цветята и децата са различни, слънцето – едно за всички” по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.1.03 ”Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система” по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси” по приложен списък на асортимент на обща индикативна стойност 10 480,98 лв. без ДДС.
6. Срок на валидност на ценовите предложения: не по-малък от 45 (четиридесет и пет) календарни дни от крайния срок за подаване на ценовото предложение.
.............. |
19 Jun 2012 от Общинска администрация |
|
|
ЗАПОВЕД № 0936/14.06.2012 г.
|
З А П О В Е Д № 0936/14.06.2012 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл.101 а и 101 б от Глава осма ”а” на ЗОП, и в изпълнение на препоръка в писмо с Изх. № 1002-437 / 11.05.2012 г. на ГД СФМОП – МОМН София
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се съберат оферти, чрез публикуване на публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка при следните условия: 1. Предмет на поръчката: „Доставка на дидактични материали и спортни стоки за нуждите на Община Главиница във връзка с изпълнение Договор по проект BG051PO001 – 4.1.03-0047 ”Цветята и децата са различни, слънцето – едно за всички” по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.1.03 ”Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система” по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”. 2. Ориентировъчна стойност на поръчката: 10 480,98 лв. без ДДС 3. Критерият за оценка е «най-ниска предложена цена» 4. Място и срок за изпълнение на поръчката: Община Главиница, ул. Витоша №44, краен срок до 31.08.2012 г. 5. Гаранции: .................... |
19 Jun 2012 от Общинска администрация |
|
|
З А П О В Е Д № 0798
|
З А П О В Е Д
гр.Главиница № 0798 15.05.2012г.
На основание чл.35, ал.1 от ЗОС, Решение № 63 от Протокол № 7/03.05.2012г. и Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на Общински съвет гр.Главиница З А П О В Я Д В А М
Да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажбата на урегулирани поземлени имоти по плана на с.Стефан Караджа общ.Главиница, както следва: а) Урегулиран поземлен имот с площ 1333кв.м., съставляващ УПИ ІІ кв.14 с начална тръжна цена в размер на 7 616,10лв. без ДДС, /9139,32лв. с ДДС /. б) Урегулиран поземлен имот с площ 992кв.м., съставляващ УПИ ІІІ кв.14 с начална тръжна цена в размер на 5 814,36лв. без ДДС, / 6977,23лв. с ДДС/ в) Урегулиран поземлен имот с площ 1268кв.м., съставляващ УПИ ІV кв.14 с начална тръжна цена в размер на 8 016,75лв. без ДДС, /9620,10 лв. с ДДС/ г) Урегулиран поземлен имот с площ 810кв.м., съставляващ УПИ V кв.14 с начална тръжна цена в размер на 4 988,58лв. без ДДС, / 5986,30лв. с ДДС/ д) Урегулиран поземлен имот с площ 1248кв.м., съставляващ УПИ VІ кв.14 с начална тръжна цена в размер на 7 132,32лв. без ДДС, / 8558,78лв. с ДДС/ е) Урегулиран поземлен имот с площ 1152кв.м., съставляващ УПИ ХV-144 кв.15 с начална тръжна цена в размер на 6 629,76лв. без ДДС, / 7955,71лв. с ДДС/ ж) Урегулиран поземлен имот с площ 840кв.м., съставляващ УПИ ХVІ-144 кв.15 с начална тръжна цена в размер на 4 834,20лв. без ДДС, /5801,04лв. с ДДС/ з) Урегулиран поземлен имот с площ 930кв.м., съставляващ УПИ ХVІІІ-144 кв.15 с начална тръжна цена в размер на 5 352,15лв. без ДДС, / 6422,58лв. с ДДС/ Търгът да се проведе на 14.06.2012г. от 15.00часа в заседателната зала на общината – етаж ІІ. Депозит за участие - 10% (от началната цена), следва да бъде внесен в касата на общината до 16,00часа 13.06.2012г. Тръжната документация се получава от Център за информация и услуги на Община Главиница, етаж І, стая № 1 срещу невъзвращаема сума в размер на 20,00лв. , платими в брой в касата на общината до 16.00ч. на 13.06.2012г. Оглед на имотите се извършва всеки работен ден, след закупуване на тръжните книжа. Заявление за участие в търга се подават в Центъра за информация и услуги на общината до 16,00ч. на 13.06.2012г. При неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 21.06.2012г. на същото място и при същите условия. Настоящата заповед да се сведе до знанието на Дирекция „С А”, на Дирекция „О А” и на юриста на общината, както и да се обяви на публично място в сградата на общинска администрация и други места, достъпни до всички заинтересовани лица.
ВП/ КМЕТ НА ОБЩИНА: / п / ХЮСЕИН ХАМДИ |
29 May 2012 от Общинска администрация |
|
|
Публична покана за обществена поръчка
|
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Ремонт и поддържане на улично осветление на територията на Община Главиница”
Документацията за участие е публично достъпна и не се изисква закупуване.
Свали от ТУК->dokumentacia_ulichno_osvetlenie_2012.zip |
26 Mar 2012 от Общинска администрация |
|
|
Oткрит конкурс за възлагане на дейността дърводобив
|
Oткрит конкурс за възлагане на дейността дърводобив за обект 1, включващ отдели 46-л, 46-б, 118-п от КЛФ за 2012 г. на община Главиница
Свали документация от ТУК->Zapoved_0188_Sech_2012.zip |
20 Feb 2012 от Общинска администрация |
|
|
Заповед №0152 от 02.02.2012 г.
|
 |
07 Feb 2012 от Общинска администрация |
|
|
Заповед №0036 относно ПРОДАЖБА НА СТОЯЩА ДЪРВЕСИНА НА КОРЕН
|
 .........................................
Свали документация от ТУК-> ZapovedN36_12_01_2012.zip |
17 Jan 2012 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Next >>
|
|