.
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
|
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „ Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид за нуждите на ОУ” Свети, Свети Кирил и Методий””с. Сокол, финансиран от бюджета на училището”.
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: ОУ” Свети, Свети Кирил и Методий””с. Сокол, общ.Главиница, обл.Силистра
УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ И УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
I.ПРЕДМЕТ НА ДОСТАВКАТА: Представяне на оферта за възлагане на малка обществена поръчка с предмет: „ Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид за нуждите на ОУ” Свети, Свети Кирил и Методий””с. Сокол, финансиран от бюджета на училището”.
Свали документация->obsht_por_sokol_2011.doc |
19 Dec 2011 от Общинска администрация |
|
|
ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
|
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Главиница
ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „ Доставка на спортни стоки за нуждите на Община Главиница, във връзка с изпълнението на Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма”Развитие на човешките ресурси, схема BG051PO001-4.1.03 – „Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система”, проект BG051PO00-4.1.03-0047 – „Цветята и децата са различни,слънцето-едно за всички”.
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА
Свали документация->Obhest_sport_stoki_12_2011.doc |
02 Dec 2011 от Общинска администрация |
|
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА “ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ, ДСП, ДДЛРГ с.Малък Преславец, ЦСТНД с.Малък Преславец, СУПЦ- гр.Главиница на територията на ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА”
|
СЪДЪРЖАНИЕ:
I.Пълно описание на обекта на поръчката II.Право на участие в откритата процедура III.Срок и място за изпълнение на поръчката IV.Начин на образуване на предлаганата цена и заплащане V.Гаранции VІ.Цена и закупуване на документация VIІ.Предложение за участие в открита процедура VIIІ.Провеждане на избора ІХ.Оценяване и класиране на предложенията X.Договор за възлагане на изпълнението XI.Прекратяване на процедурата XII.Разходи по участие в процедурата
Свали документация от ТУК->Hrani2012.zip |
25 Nov 2011 от Общинска администрация |
|
|
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА: „Доставка на течни горива и масла за нуждите на заведенията, финасирани от бюджета на Община Главиница за 2012г.”
|
С Ъ Д Ъ Р Ж А Н И Е:
А.ТЕХНИЧЕСКО ОПИСАНИЕ И УСЛОВИЯ
-Пълно описание на обекта на поръчката -Право на участие в откритата процедура -Срок и място за изпълнение на поръчката -Начин на образуване на предлаганата цена и заплащане -Гаранции -Цена и закупуване на документация -Предложение за участие в открита процедура -Провеждане на избора -Оценяване и класиране на предложенията -Договор за възлагане на изпълнението -Прекратяване на процедурата
Свали документация от ТУК->goriva2012.zip |
25 Nov 2011 от Общинска администрация |
|
|
ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
|

1-ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „ Доставка на спортни стоки за нуждите на Община Главиница, във връзка с изпълнението на Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма”Развитие на човешките ресурси, схема BG051PO001-4.1.03 – „Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система”, проект BG051PO00-4.1.03-0047 – „Цветята и децата са различни,слънцето-едно за всички”.
Свали ->Obhest_sport_stoki2011.doc
2-ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „ Доставка на костюми и народни носии за нуждите на Община Главиница, във връзка с изпълнението на Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма”Развитие на човешките ресурси, схема BG051PO001-4.1.03 – „Интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в образователната система”, проект BG051PO00-4.1.03-0047 – „Цветята и децата са различни,слънцето-едно за всички”.
Свали ->Obhest_nosii2011.doc |
03 Oct 2011 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
Публичен търг с явно наддаване за продажбата на маломерни земеделски земи в землището на гр.Главиница, както следва:
Свали обявата ->obiava_prod_mal_glav_neprod2011_.doc |
03 Oct 2011 от Общинска администрация |
|
|
О Б Я В Я В А
|
Публичен търг с явно наддаване за продажбата на урегулиран поземлен имот с площ 2052кв.м. , съставляващ УПИ ІІ-339 кв.25 заедно с построена в него двуетажна масивна сграда бивша ”Детска градина” със застроена площ – 368кв.м. по плана на с.Стефан Караджа общ.Главиница с начална тръжна цена -58 110лв. без ДДС, /69 732лв. с ДДС/. ........................................................ |
03 Oct 2011 от Общинска администрация |
|
|
ЗАПОВЕД № 1016/15.09.2011
|
З А П О В Е Д № 1016/15.09.2011
На основание чл.44, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.8, ал.4 от Закона за общинската собственост, чл.18, ал.1 от Наредба №3 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в община Главиница, чл.6, ал.1 от Наредба №19 за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд и Решение №389 от протокол №45 на Общински съвет, гр.Главиница
ОТКРИВАМ:
Свали запoвед ->2011_Zapoved__ostanali.pdf |
26 Sep 2011 от Общинска администрация |
|
|
ЗАПОВЕД № РД 09 – 76 - 03
|
ЗАПОВЕД № РД 09 – 76 - 03 гр. Силистра, 01. 09. 2011 г.
На основание чл. 37 в, ал. 4 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, сключено споразумение между ползвателите за землището на с. Долно Ряхово, община Главиница и доклад от комисия назначена с моя Заповед № РД 09 – 47 от 14. 06. 2011г.
ОПРЕДЕЛЯМ
Разпределение на масивите за ползване както следва:
Свали запoвед ->zap_2011_09_01_n_09_76_03.pdf |
26 Sep 2011 от Общинска администрация |
|
|
Списък на допуснатите кандидати за участие в конкурса за длъжността "Директор на Общинско предприятие"
|
 |
12 Sep 2011 от Общинска администрация |
|
|
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Next >>
|
|